Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Huurwoning

  • Nathalie

    Ik ben erg blij dat dit prikbord er nu is! Top! Ik heb gelijk een dringende vraag:

    Wie kan mijn vriend en ik helpen aan een huurwoning? Het liefst in Dinteloord, evt. in R'daal, Steenbergen of Oudenbosch (z.s.m.). Alle hulp is zeer welkom!!!!! Groetjes, Nathalie

  • vivian

    Hoi Nathalie,

    Voor huurwoning in steenbergen, roosendaal of omstreken kan je jezelf inschrijven bij de wooning stichting in steenbergen. Dan kan je ook op woningen in r'daal en omgeving reageren. http://www.wonenwestbrabant.nl/index.asp

    Let op: voor steenbergen is de wachttijd wel een 1,5 tot 2 jaar! Roosendaal een heel stuk minder zeker als je niet naar de buurt kijkt waar je komt te wonen

    Als je particulier wilt huren dan moet je voor steenbergen ff langs de DA drogist gaan in de blauwstraat. Die eigenaar daarvan heeft veel particulieren woningen of langs Nico van Peer in de kerkstraat die heeft ook veel particulieren woningen.

    Veel sterkte!

    Groetjes

    vivian

  • Nathalie

    Beste Vivian,

    bedankt voor je reactie!! Helaas heb ik het te laat gelezen en heb ik iets in Bergen op Zoom gevonden. Toch zal ik zeker langs Steenbergen gaan en navraag doen. Ik weet niet wie Nico van Peer is, maar dat vraag ik wel na. Wellicht wel iets voor volgend jaar (per 1 aug)! Ik sta niet ingeschreven bij Wonen West Brabant (regio Steenb/R'daal) en vanwege de wachtlijst zie ik er van af. Het is belangrijk dat we dicht bij bus/trein wonen vanwege werk. In ieder geval hartelijk dank!! Groetjes, Nathalie