Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

CCV D directiechauffeurs met Bruseco gevraagd

  • Personeelszaken Brussaard Chauffeursdiensten

    CCV D directiechauffeurs gevraagd die bereid zijn om fulltime of voor 32 uur per week aan de slag te willen gaan voor topmensen van financiele instellingen en overheden. We zijn op zoek naar ervaren directiechauffeurs die minimaal 5 jaar als directiechauffeur actief zijn. U woont in de omgeving Utrecht of Amsterdam of Enschede, Groningen of Den Haag.

    Kijkt u voor de meest recente vacatures voor CCV D directiechauffeurs op www.chauffeurs.nl.

    Dit geldt ook voor CCVD opgeleide directiechauffeurs die recent hun certificaat hebben behaald (voorkeur Bruseco) .

    Het CCV D certificaat is erkend en geldt als minimale vereiste. Meer informatie over de opleidingsvereisten vindt U via www.ccvd.nl. Uw achtergrond wordt te allen tijde gescreend en uw referenties worden altijd gecontact. Brussaard Chauffeursdiensten behandelt uw gegevens zeer zorgvuldig en leeft de Privacy wetgeving na.

    .

  • Henrie Ploeg

    Graag kom ik in aanmerking als directie chauffeur , omgeving Enschede .

    ik heb reeds het CCV D cetificaat behaald bij Bruseco .

    met vriendelijke groet ,

    Henrie Ploeg

    hh.ploeg@versatel.nl

    06 53252090

  • Ron Schut

    Geachte heer,mevrouw,

    Met deze brief wil ik u laten weten dat ik interesse heb voor de functie van directiechauffer.Op de website van uw instelling heb ik gezien dat deze vacature vacant is.

    Wegens bezuinigingen en reorganisatie word ik per 1 september 2012 ontslagen.

    Ben nu ruim 26 jaar werkzaam bij Grontmij nv te De Bilt waarvan 6 jaar als fulltime directiechauffeur.

    Gaarne ben ik bereid mijn cv op te sturen.

    Vriendelijke groet

    Ron Schut

  • Ron van der Sluis

    Geachte personeelszaken,

    Ik wil me graag aanmelden voor 32 uur per week. Ik ben een ervaren directiechauffeur en woon in de omgeving van Amsterdam. Ik rijd sinds 2010 voor onder andere, McKinsey, Deutsche Bank, ING , Rabo bank, KNVB, Houthoff Buruma, en andere. Echter, ik ben opgeleid door Interseco. Ik ben bereid om (vervolg)opleiding(en) te volgen. En ik zou graag meer informatie willen over uw werkzaamheden.

    Hoogachtend,

    Ron van der Sluis